Emotions

人要变心,是改变不了的事实。
我只不过是想起回忆
有人说,回忆是一份很好的礼物.
我缓缓的呼吸,然后慢慢微笑。
虽然我也不懂自己是否准备好了。
我现在的感觉,是平静。
心没有抗拒就已经是很好的现象了。
没有抗拒就代表我会坦然接受并面对。
当下的我 是快乐的,因为 我找不到理由 不快乐.
有时候 我们不就是这样吗?
明知道 心里面是酸酸的
但偏要 假装若无其事

Whispering to my own in this low temp atmosphere.
Singing softly to my own with my head phones on.
Listening to random music played on shuffle mode.
Preparing my work and blog entries with near to frozen fingers.
Promising you without conditions.

我想过不平凡的生活!

0 comments:

Post a Comment