Share your burden

Its such a pleasure to have friends around you to actually give you great advices and also to be there when your down. Even though their advices are not followed but eventually you know they are the true action that should be taken. They don't have to help you up but at least they can be there when you are down.

最近,听了朋友告诉我他的心声。
聆听后,我便安慰他说,我也面对类似的问题。
朋友在无意间成了第三者,那么也不能完全怪他,
可能就是不对的时候,或者被玩弄了,我说我为你祷告,
虽然不知道他会怎么解决,但希望他不要卷入一场风波,
有些人就是不能好好的将自己投入感情,所以造成伤害。
但愿他们能够以成熟的方式解决,不要在暧昧拖拖拉拉。

兄弟,你加油,因为IMHO, 她将会在未来带给你伤害,原因她和她一样还没要完全投入。
自己做好心里准备及最坏打算免的太悲伤。自己的幸福掌握在自己的手中,愿你一切顺利。

People say "sharing is caring" Unfortunately, sometimes you SHARE people don't CARE! and if you CARE people might not want to SHARE.

0 comments:

Post a Comment