Fear, 害怕

每个人都有自己害怕的事,有的怕昆虫,有的怕蝴蝶,有的甚至怕输。 在我笑容背后呢当然也有我内心的恐惧,我害怕明天的到来,我怕有一天我真的需要面对突入而来得消息。 所以每天我都尽力的让时间排满,今天归今天,明天的自然的去面对。

一样东西的价值就是就在于以多少生命换来。

Some fear insects, some butterflies and some even go to the extent of afraid of losing. Behind my smiles i bury my own fear, I fear facing tomorrow, because I'm afraid of receiving sudden news. I arrange my schedule to fill my day just so that i won't need to think about what is coming next, Today is today and tomorrow will be tomorrow.

-The price of anything is the amount of life you exchange for it.-

0 comments:

Post a Comment