1 Malaysia

In accordance to the 1 Malaysia plan, I've decided to post something that I never expected myself to do. I'm going to write in Malay with my limited vocab, so here it goes:

Dalam office yang sangat sejuk, tiba-tiba saya ada craving untuk makan Nasi Lemak. Saya sentiasa pass-by satu stall yang menjual Nasi Lemak semasa datang ke kerja. Saya dah lama tidak makan Nasi Lemak. Stall yang menjual Nasi Lemak itu ialah stall illegal tetapi business dia baik, banyak orang akan bungkus Nasi Lemak dan bawa ke office makan.

Saya tidak tahu sekarang Air Asia boleh check in online. GM saya sudah bantu saya check in dan unfortunately saya akan duduk di tengah colleague saya dan GM saya. Memang tak berapa suka kerana saya nak duduk sendiri di aisle seat atau di sebelah window.

Hopefully trip ini saya akan dapat membawa pulang alcohol untuk collection saya. Saya ingin memohon maaf atas inconvenience caused kerana bahasa melayu saya tidak baik.

1 Malaysia just won't work for me, tuition anyone?

0 comments:

Post a Comment